Veranderingen

Kun je iets nergens anders kwijt? Dan kun je het hier wel kwijt.
Jys-K
Merc noobie
Berichten: 8
Lid geworden op: 17-03-2014 18:05

Veranderingen

Bericht door Jys-K » 26-03-2014 09:39

Hoi Members,

Na de clanwars heb ik wat veranderingen waargenomen. Zo is de gehele sectie van GODS gekickt ook de members die graag wouden blijven binnen
MERC. Nu is gister Mert gekickt omdat hij 2 accounts heeft maar wel tijdens de clanwars steeds met MERC meespeelde. Ik vraag mij af, waarom op dit forum deze zaken niet zijn besproken. Merc draait toch om gezellig SAMEN spelen. Er zijn grote fouten gemaakt binnen de clanwars. Dit kan gebeuren en hier verwijt ik niemand iets van. Maar ik vind wel, dat wanneer mensen hier gefrustreerd over raken dat deze de kans verdienen zichzelf te verklaren. Als het dan nog niet werkt ga je goed uit elkaar. Een kick vind ik erg simplistisch. Samen spelen staat bij Merc centraal maar het begint langzamerhand een dictatuur te worden waarin alleen de leiders beslissen. Volgens mij was dit niet de insteek van Merc. Dit is allemaal mijn mening en ik vind niet dat één iemand hier schuld aan heeft. Maar ik ga liever niet op deze manier verder.

Gamers groet,

Peter (JyS-K)

Pcf-ralley
Merc Commander
Berichten: 88
Lid geworden op: 12-03-2014 22:18

Bericht door Pcf-ralley » 26-03-2014 12:53

Kerel,

Ik weet niet wat jou vertelt is of wat je hebt waar genomen of wat er tegen jou gezegd.
Maar wat er afgelopen dagen tegen leden van MerC zijn gezegd waar nergens op slaat vind ik echt te ver gaan.

Ik heb een zeer goede reden om ze er uit te zetten als de lt voor kk .... Worden uit gescholden en weet ik veel meer.
Heb ik reden genoeg om ze te kicken tevens zijn het een vriende groep dus wees even reëel.
Tuurlijk zeggen dat ze wilde blijven zieltjes winnen noem ik dat!!!

Kijk je mag best zeggen dat je het niet eens bent maar ik heb het bewijs hoe en wat en zo gaan wij niet met elkaar om



Mert is er uit omdat hij 2 acc ja waaronder 1 bij de Gods hij was gewoon welkom maar geen 1 clan acsepteerd dat je bij 2 verschillende clan's zit in ieder geval wij niet lijkt mij ook logisch na wat er voor gevallen is

Jys-K
Merc noobie
Berichten: 8
Lid geworden op: 17-03-2014 18:05

Bericht door Jys-K » 26-03-2014 14:11

Ik vind het terecht dat sommigen van GODs een kick verdiende. Maar ik snap ook hun woeden. Ik denk dat ze in hun emotie dingen hebben geroepen die niet nejes zijn.
Buiten het feit dat sommigen zich hebben misdragen hoeven anderen hier niet voor op te draaien. Nigel heeft nooit iemand kwaad gedaan en heeft zich altijd goed ingezet maar word toch gekickt. Niemand van de leiding heeft hem gesproken maar hij moet wel weg. Als jij zegt dat de clan op samen spelen gaat wat maakt het dan uit dat iemand twee accounts waarvan één bij GODs. Ik snap het wel. Hij wil graag samen met hun gamen en zich inzetten voor hun clanwars. aangezien onze clanwars maar een weekend duurt.
We hebben nu een heel mooi forum waar volgens mij ook leden van GODs aan mee hebben gewerkt maar een topic over de kick van meer dan 15 man is nergens te bekennen. Ik vind dit raar.

sabje1234
Merc Commander
Berichten: 10
Lid geworden op: 12-03-2014 22:00

Bericht door sabje1234 » 26-03-2014 14:12

Hey jysk.

Ik snap heus wel dat je zo reageer alleen is het jammer dat je het niet eerst nagevraagd heb aan een van de leiders.
Zo krijg je natuurlijk misverstanden en iedereen heeft zijn mening. Jammer genoeg hadden de gods de 1ste dag
Al besloten om weg te gaan dat was hun keuze. Daarin hebben wij allemaal keuzes genomen en ja sommige zijn gekickt
door de reden dat ze leden ind hebben uitgescholden waar onder ik zelf hoor.
Ik had totaal niks verkeerd gedaan en kreeg van ongeveer 5 gasten een grote bek. Ik werd de grond in getrapt.

Ik had in 1ste instantie niks tegen de gods alleen op die dag zijn ze te ver gegaan.

Mert is een hartstikke goeie jongen en ken hem al ruim een jaar en is via mij ook in de clan gekomen.
We hebben mert 3kansen gegeven en alsnog heeft hij tegen mij en nog een paar gelogen.

Hoop dat hier alles mee duidelijk is gemaakt en om misverstanden te voorkomen lijk mij het Verstandig om eerst navraag te doen bij de lt commanders of ralley.

Mvg
Sabrina

Jys-K
Merc noobie
Berichten: 8
Lid geworden op: 17-03-2014 18:05

Bericht door Jys-K » 26-03-2014 14:20

Dus jullie vinden eigenlijk dat het een 3 mans clan is........ sabje ralley en RM . Waarom moet ik zelf navraag doen terwijl het jullie taak is ons in te lichten. We zijn samen een team niet alleen jullie. Samen! maar hoe het nu gaat is het niet samen! jullie beslissen en dat is dat! Maar jullie maken ook fouten. Kijk maar naar de volgende clanwars. S en D spelen als eerst wat 16 punten is en het langst duurt om te pakken, ookal waren het 70 wins de potjes duren langer. Daarna wanneer we 2de staan gaan we verdedigen. Hoe kan je iets verdedigen als je 2de staat. Mij hebben jullie daar helemaal niet over gehoord want ik vind fouten zijn menselijk. Maar als jullie na dat nog steeds volhouden dat jullie het allemaal beter weten en dat alles via jullie moet gaan vind ik het prima maar ga ik ook liever naar gods.

Ik game graag met jullie en zal dat nog steeds doen maar hoe jullie merc leiden is niet goed. Als je mensen blijft kicken blijft er niemand meer over.

sabje1234
Merc Commander
Berichten: 10
Lid geworden op: 12-03-2014 22:00

Bericht door sabje1234 » 26-03-2014 15:23

Jammer dat je er zo overdenk. Ik zei.al de gods wouden zelf weg dat was hun beslissing.
Maar doormede dat hun die vrijdag eruit zijn gestapt. Nigel hoorde ook bij de gods en was er die avond ook bij.
Wij zijn normaal totaal niet van het kicken. Nu denkenn de meeste door verhalen aan te horen dat wij hun gekickt hebben.
Er worden altijd verschillende verhalen verteld terwijl degene weten wie ervan afweet wat er daadwerkelijk gebeurd is.

Nu komen er echt misverstanden.
Jysk het blijf jou mening het je moet doen wat jij wil.
Vind het jammer dat het zo moet.

Jysk wil je wel ff zeggen dat wij niemand zomaar kicken er is veel gebeurd tijdens de clanwars.
En zo ja we zijn met 6 leaders niet 3 en wij hebben tijdens de clanwars beslissigen gemaakt.
S&d speelde zodat kc vrij gespeeld werd. En die hebben we daarna ook gepakt.
Als jr 2 eindigde en we hadden kc vededigd hadden we dubbele punten gekregen dus niet 22 maar 44.
Maar niet iedereen werkte hieraan mee. Omdat die anders dachten maar diamond is anders dan platinum.

Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.

Maar succes in je keuze.

Groetjes sab

RM--RM
Merc Commander
Berichten: 25
Lid geworden op: 12-03-2014 21:49

Bericht door RM--RM » 26-03-2014 17:08

Hee,

3mans clan?
Ik probeer altijd de ideeen van members door te verwijzen in de groepsapp van leaders.
En geef altijd aan van, jongens members denk dit of dat wat doen we?
Maar ik krijg altijd meerdere gamemodes/keuzes naar me toegestuurd.
En het beste is met ze alle op een gamemode spelen als je tegen iemand speelt met 12 members meer.
Wij maken ook keer de verkeerde keuze, en ja het blijft een spel waar dat in kan gebeuren.
Omdat je niet altijd insteek hebt op andere clans met hoeveel hun actief spelen enz.
Dus ik kan eigelijk wel degelijk zeggen dat we naar de members luisteren..

En ja de eerste dag met clanwars afgelopen weekend, is het anders gelopen als het hoort.
En dan moeten we het even een clan op nemen met 20 man meer. Dat is niet niks.
Hier hebben wij ook weer van geleerd en nemen dit weer mee naar de volgende wars.

Maar jys-k jammer van te horen dat je weg gaat als en het doorgaat.
Maar hoop je wel wat duidelijkheid te hebben gegeven en ralley en sabje.

Grtz,
RM

paardje046
Merc noobie
Berichten: 5
Lid geworden op: 16-03-2014 23:38

Bericht door paardje046 » 26-03-2014 20:15

Hey hallo,

Ik was eventjes aan het neuzen en zie hier dat wordt gezegt dat alle gods vrijwillig zijn vertrokken, dit is echter niet zo. Er zijn een paar geleaved en de rest is gekicked.

Bovendien vind ik dat niet iedereen heeft gezegt dat sabje een kankerhoer is dit is 1 persoon geweest. Ik weet ook wie en dat maakt ook verder niet uit gebeurd is gebeurd.

Maar ga nu niet zeggen dat iedereen vrijwillig geleaved is.

Grtz Guido (paardje046- GODS)

Rawchild
Merc Recruit
Berichten: 10
Lid geworden op: 17-03-2014 00:04

Bericht door Rawchild » 26-03-2014 20:32

Wat doet het er toe, jullie zijn een vrienden groep lees ik overal, dus jullie waren uiteindelijk toch allemaal weg gegaan.. niet zo janken achteraf.. ga liever je eigen members eens aanvallen die het nodig vinden om met kanker te schelden tegen clan genoten... kom op zeg.

Uit ervaring weet ik dat er wel degelijk wordt geluisterd naar de input van anderen. Maar met 60 members wordt het onmogelijk om naar iedereen te luisteren... en we zijn al eens gedeeld eerste geworden in de hoogste league, dus veel beter kan het niet. toch?

Misschien moet ik me er niet mee bemoeien, ik ben geen leader of wat dan ook, maar nu wordt er een beeld geschetst van onze clan waar ik mij totaal niet in kan vinden. Vandaar...

En als je voortaan weer als clan je aansluit bij een andere clan spreek dan eerst af of 1 van jullie mede leader kan worden of iets dergelijks zodat je een vinger in de pap houdt of accepteer dat de beslissingen genomen worden door anderen..

Succes met de clan verder, en vooral met beslissingen nemen in wars... achteraf beslissingen bekritiseren is namelijk zo makkelijk.

paardje046
Merc noobie
Berichten: 5
Lid geworden op: 16-03-2014 23:38

Bericht door paardje046 » 26-03-2014 20:42

Ik ben het niet eens met wat je zegt, sommige van ons waren gewoon gebleven zonder problemen. Ga niet oordelen terwijl je het niet weet.

Diegene wat kkhoer heeft gezegt, mag dat vind ik zelf weten en staat in voor de consequenties wat daar van zijn en niet de hele clan. Ik heb met niemand van jullie problemen, en heb ook geen problemen gemaakt. Ik heb idd wel eens mijn mening over iets gegeven.

Ik wens jullie gewoon veel succes met de volgende clan wars, en wij kunnen op onze eigen members richten. We zien jullie wel in de diamond division.

Grtz Paardje046

Plaats reactie