chatbox

Heb je vragen of opmerkingen over de clan of het forum, laat het hier weten.
M046
Merc noobie
Berichten: 9
Lid geworden op: 16-03-2014 22:48

chatbox

Bericht door M046 » 18-03-2014 04:24

Beste leaders/members
Zou het niet mogelijk zijn een chatbox in de header van het forum te krijgen?
Het lijkt mij wel een fijn hulpmiddel om mee te communiceren tijdens clanwars.
Ik weet niet hoe jullie hierover denken?

Groetjes Marlon

Pcf-ralley
Merc Commander
Berichten: 88
Lid geworden op: 12-03-2014 22:18

Bericht door Pcf-ralley » 18-03-2014 06:04

Het is niet dat de leden geen in breng mogen hebben maar ik zou dat via de party leaders spelen anders gaat als nog iedereen zijn mening geven en krijg je discussies onder de wars
En dat is niet altijd even handig

Grtz

M046
Merc noobie
Berichten: 9
Lid geworden op: 16-03-2014 22:48

Bericht door M046 » 18-03-2014 06:57

Ik snap je standpunt wel. Maar discussies zul je hoe dan ook blijven houden.
Het hoeft toch ook niet door iedereen gebruikt te worden? Ik zelf vind het altijd wel fijn om contact met andere party's te houden en nu doen we dat via de chat functie van het psn. Dat typt gewoon vervelend.
Het is maar een idee en wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten, probeer alleen mee te denken zodat we zo optimaal mogelijk en tevens ook zo leuk mogelijk kunnen spelen als clan zijnde.

Gr.

Pcf-ralley
Merc Commander
Berichten: 88
Lid geworden op: 12-03-2014 22:18

Bericht door Pcf-ralley » 18-03-2014 08:03

hey ja ik vind het ook goed en leuk dat je mee denk en kijk als er leden zijn die een soort van chat whats app group naast de wars willen hebben mag je dat van mij met de personen opzetten waarvan welke leden daar behoefte aan hebben

grtz

Vanish
Merc Commander
Berichten: 15
Lid geworden op: 12-03-2014 21:43

Bericht door Vanish » 18-03-2014 12:33

Chatbox gaat hem niet worden ben ik bang. Dit is een gratis forum, dus we kunnen er niet zomaar extra modules in hangen.

Ri-ckkC
Merc noobie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17-03-2014 10:49

Bericht door Ri-ckkC » 18-03-2014 16:56

Je kan natuurlijk een aparte chatbox maken, en deze in dit forum plakken.
Ik heb wel een website waar dit kan, namelijk: [url]http://xat.com/web_gear/chat.php[/url]

Kun je eigen achtergrondje etc inplakken. en dan krijg je een widget code eruit.
Weet niet of die hier ergens geplakt kan worden.

Pcf-ralley
Merc Commander
Berichten: 88
Lid geworden op: 12-03-2014 22:18

Bericht door Pcf-ralley » 18-03-2014 18:06

Het is zo uit de vorige wars bleek dat de communicatie niet altijd even goed verliep.
Ik ben van mening en mijn mede leaders ook dat z'n chat tijdens wars niet in het voordeel gaat werken.
Dit gaat tot discussies leiden welke game modes er moeten gespeeld worden.

Daarom hebben wij besloten om het als volgt te gaan doen. Op de ps3 worden er party leaders aangewezen deze party leaders zijn verantwoordelijk voor het overleg met de lt tevens moet de party leader dit dan overbrengen op de groep waar hij mee speeld dus.
Als je dan op de ps3 4,5 party's hebt dat zou ik adviseren om alleen voor de wars even een whats app groep aan te maken.
Dit zorgt ervoor dat als ik of Yves van de ps4 de game mode doorgeven aan de lt's dat de lt 1 bericht in de whats app plaatst en gelijk gedeelt kan worden met 6 leaders die het dan per direct doorgeven aan hun party.

Kortom dit zorgt voor weinig discussie en veel duidelijkheid.

Kijk als er leden zijn die echt chatbox nodig hebben moeten ze ons een hele goede reden geven om het zo duidelijk voor elkaar te krijgen als hier boven.
Tuurlijk kunnen jullie chatbox voor jullie gebruiken maar zie niet gelijk het voordeel in die wij bij de wars kunnen gebruiken.

Ik vind het trouwens wel goed dat jullie mee denken daarom is het forum ook om bepaalde ideeën eventueel uit te werken.
Maar we willen nu voor duidelijkheid gaan en dan raad ik een chatbox af met de leaders er in omdat je anders alleen maar t discussiëren gaat wat uit de vorige wars is gebleken

Grtz,

Ralley

sabje1234
Merc Commander
Berichten: 10
Lid geworden op: 12-03-2014 22:00

Bericht door sabje1234 » 18-03-2014 18:18

Ik vind dat je het goed verwoord en netjes Zeg.
Ik ben het overigens eens met ralley dat het inderdaad
makkelijker en overzichtelijker is om party leaders te laten communiceren met de lt com.

Mvd sab :)

Johnny-warfare
Merc Recruit
Berichten: 14
Lid geworden op: 17-03-2014 00:08

Bericht door Johnny-warfare » 18-03-2014 19:10

Ik kan me er ook goed in vinden. Vooral het gedeelte over chaos met vele meningen. Dat vermijd je door een kleine groep deze beslissingen te laten nemen.
Al vind ik wel dat we altijd netjes wachten en/of stil blijven tijdens het wachten net voor een war als er iemand aan het praten is, respect.

Het lijkt me goed, als je écht heel graag tactisch mee wilt beslissen, een PB te sturen naar de leaders om jezelf uit te nodigen als groepslijder.
Maar goed, wellicht is dat niet bedoeling.
Mag een groepslijder trouwens mee praten over wat we gaan spelen? Of is deze persoon er alleen om het antwoord door te geven naar zijn/haar groep?

Ik moet zeggen dat ik niet altijd de keuzes even logisch vind; vooral als we een NOD wegspelen naar nul terwijl er al een clan op de 2e plaats staat (1e als deze vrij is) en met een paar CP de NOD al kan veroveren. En wij dan nog de gehele score moeten opspelen, weggevertje.
Maar goed, dat is dan maar een krent in de pap van het totale spel.
Is Bert Ernie?

Ri-ckkC
Merc noobie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17-03-2014 10:49

Bericht door Ri-ckkC » 18-03-2014 19:15

Het gaat hier ook niet precies om het overleggen tijdens de war.
Een chatbox is gewoon handig, gezellig en je hebt wat contact met elkaar.
Sommige spelers ken ik nu bijv. nauwelijks. Ook geeft het een ''wij'' gevoel, wat sommigen nu dus niet hebben.
Tijdens de war moet er gewoon duidelijk gecommuniceerd worden, dat is duidelijk. Echter als je het goed hebt geregeld, krijg je juist dat de chatbox een stimulans kan zijn. Hier kan je elkaar een beetje opzwepen en elkaar op de hoogte houden van scores etc.

De leiding moet dit dus even vanuit een andere invalshoek bekijken dan: Zo krijgen we chaos over de te spelen game mode.

Plaats reactie